سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاریخچه

نظر

فروشگاه اینترنتی سنگ 24 , نخستین فروشگاه اینترنتی سنگ است که با امکان ارزیابی , مقایسه و گزینش خرید آنلاین سنگ , راه را برای خریداران سنگ تسهیل و آسان نموده است .

این فروشگاه در سال 1394 توسط خانم هدا نکوجو پایه گذاری شده و در سال 1395 بعد از اتمام مراحل طراحی و برنامه نویسی آغاز به کار کرده است .?
سنگ 24 با حفظ قیمت , ارتقاء کیفیت و تحویل به موقع کالا , در هر جای این سرزمین و در هر ساعتی از شبانه روز , خرید سنگ های ساختمانی را از طریق اینترنت امکان پذیر کرده است .

اهداف

سنگ 24 با بهره گیری از گروه های متخصص در طراحی و پشتیبانی این فروشگاه , مجموعه ای از کلیه سنگ های ساختمانی ایرانی و خارجی را ایجاد نموده و این امکان را برای مصرف کننده داخلی و خارجی فراهم نموده تا بتواند سنگ مورد نیاز خود را بعد از ارزیابی و مقایسه , با کیفیت و قیمت مناسب در کمترین زمان به همراه بسته بندی مناسب , به صورت اینترنتی خریداری نموده و در زمان مشخص شده در مکان پروژه خود تحویل بگیرد .
هدف این مجموعه , خرید سریع و آسان سنگ های ساختمانی برای مصرف کننده داخلی و خارجی می باشد .
 
 آدرس سایت سنگ24 : www.sange24.com
 
آدرس دفتر سنگ 24: 

تهران، خیابان بنی هاشم، بن بست تبری، پلاک 2، مجتمع اداری ارغوان، طبقه 2، واحد 15

تلفن: 22524253-021


آشنایی با سنگ مرمر

نظر

سنگ مرمر

نوعی آهک است که در طبیعت به صورت صخره یافت می شود. گرمای زیاد زیر این سنگ های آهکی آنها را تبدیل به صخره های مرمر می نماید که در شرایط دگرگونی ناحیه ای همراه با تبلور مجدد کانیهای اولیه سنگ تشکیل می شود .

 مشخصات سنگ مرمر

سنگ مرمر خالص به رنگ سفید می باشد. به طور کل بهترین معادن این سنگ در ایتالیا، ده رستم بم و قروه سنندج می باشد که از نظر تنوع رنگی ایران نیز سرآمد می باشد.

  ماده اصلی این سنگ زیبا، کربنات کلسیم است وجود املاح آلومینیوم و منیزیوم در سنگ مرمر تنوع رنگی را در این سنگ به وجود می آورد.

  لازم به ذکر می باشد که سنگ مرمر دارای انرژی بسیار بالایی می باشد و می توان از این سنگ جهت درمان بیماری های کلیوی و کبدی، استرس و اضطراب و بیماری های عصبی و روحی و روانی، تحریک نیروی درونی استفاده نمود.

  از خصوصیات بسیار شاخص این سنگ پرطرفدار می توان به رنگ، بافت، مقاومت، تخلخل، حلالیت و قدرت آن اشاره نمود.

  سنگ های مرمر در تزئین سنگ ساختمانی، مساجد، مجسمه ها، حسینیه ها، و امامزاده ها کاربرد دارد.

 آدرس سایت سنگ24 : www.sange24.com
 
آدرس دفتر سنگ 24: 

تهران، خیابان بنی هاشم، بن بست تبری، پلاک 2، مجتمع اداری ارغوان، طبقه 2، واحد 15

تلفن: 22524253-021


آشنایی با سنگ مرمریت

نظر

این سنگ از رسوبات دریاهای گرم و بی کران میلیون ها سال قبل به وجود می آید.

شکل ظاهری سنگ مرمریت
سنگ مرمریت دارای زنجیره هایی به نام استیلولیت است که در بافت آن به شکل نوار قلب می باشند. مرمریت در رنگ های کرم، قهوه ای،صورتی، سیاه، خردلی، سبز و ... است. مرمریت خالص دارای رنگ سفید درخشانی است و رنگ های خاکستری روشن تا تیره آن نیز حاصل مواد کربن دار آن می باشد. کلریت و یا سیلیکات های دیگر نیز قادر به تولید رنگ سبز آن هستند. رنگ صورتی و قرمز نیز در این سنگ به علت وجود ذرات بسیار ریز و پراکنده هموتیت یا کربنات منگنز است و رنگ زرد هم حاصل از وجود لیمونیت در آن می باشد.

خواص و کاربرد سنگ مرمریت
زیبایی، استحکام، مقاومت در برابر آتش و فرسایش این سنگ را به سنگی ارزشمند تبدیل نموده و باعث شده تا ایرانیان و یونانیان باستان از سنگ مرمریت در بناها و مجسمه های خود استفاده نمایند. اگر بخواهیم سنگ مرمریت را با سنگ تراورتن مقایسه نماییم به دلیل برخورداری از سختی بیشتر و تخلخل کمتر می توان مرمریت را برای استفاده در کف و پله ها گزینه بسیار مناسبی دانست.

این سنگ تاکنون امتحان خود را در زمینه استفاده در فضای بسته به خوبی پس داده و موفق بوده است. محل جولان سنگ مرمریت به محض ورود به ساختمان از بدنه لابی کف، راه پله و کف واحدها شروع می گردد.

این سنگ اکثرا دچار هوازدگی در سطح و عمق خود می گردد و این خود سبب شده که گزینه مناسبی جهت استفاده در فضای آزاد نباشد. در مدت زمان بسیار کم ابتدا سطح آن دچار هوازدگی می گردد و با نفوذ آب در رگه های این سنگ نیز شاهد خوردگی و حل شدن آهک های کناری درزها خواهیم بود.

در یخ زدگی و افزایش حجم، نمای این سنگ دچار ترکهای عمیقی می گردد و تاثیر باران و آب های سطحی نیز بر روی این سنگ کند و تدریجی می باشد ولی حتما رخ می دهد. لازم به ذکر است بخش های سیلیسی این سنگ ها در برابر فرآیند انحلال بیشتر از بخش های کربناتی مجاور مقاومت کرده و ظاهر سنگ به شکل غیر یکنواخت و آبله روی می گردد. همچنین امکان پوسته پوسته شدن سطح این سنگ نیز موجود می باشد.

در کل سنگ مرمریت انتخاب بسیار مناسبی جهت فضاهای خارجی نمی باشد مگر اینکه دارای ضخامت بسیار زیادی باشد که بتواند سبب عدم نفوذ آب و خوردگی سنگ شود و همچنین موجب تاخیر در ترکهای عمیق گردد و یا اینکه سطح آن ساب خورده نباشد. همانطور که قبلا نیز اشاره نمودیم این سنگ ایده آل ترین انتخاب جهت استفاده در فضای داخلی است و از طرفی تنوع رنگ بالا و امکان پیاده سازی نقش ها بر روی این سنگ و ساب پذیری آن توانسته آن را از دیگر سنگ ها متمایز نماید. می توان سنگ مرمریت را توسط ماستیک ها و رزین های مخصوص آن فرآوری نمود که تا حد زیادی قابلیتها و طول عمر آن را نیز افزایش می دهد.

 آدرس سایت سنگ24 : www.sange24.com
 
آدرس دفتر سنگ 24: 

تهران، خیابان بنی هاشم، بن بست تبری، پلاک 2، مجتمع اداری ارغوان، طبقه 2، واحد 15

تلفن: 22524253-021


آشنایی با سنگ گرانیت

نظر

این سنگ گونه ای سنگ آذرین درونی می باشد و به همین دلیل است که بافت آن دارای دانه های متوسط تا درشت می باشد. سنگ گرانیت از سنگین ترین سنگ ها می باشد و یکی از دلایلی که از آن به عنوان مصالح ساختمانی استفاده می گردد این موضوع می باشد. از سنگ گرانیت در آزمایشگاه ها استفاده شده است چراکه این سنگ در مقابل خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارد.


شکل ظاهری سنگ گرانیت

شکل گرفتن این سنگ از سرد شدن توده های مذاب می باشد و به گونه ای می توان آن را سمبل سختی، مقاومت و دوام دانست. این سنگ در رنگ های سفید، خاکستری، سبز، مشکی و قرمز دیده می شود. لازم به ذکر است که گرانیتها نسبت به سنگ های آهکی سخت تر اما یکنواخت تر می باشند.

مزایای سنگ گرانیت
همانطور که قبلا نیز بیان نمودیم این سنگ سنبل سختی و مقاومت می باشد و نسبت به سنگ های آهکی نیز سخت تر و یکنواخت تر می باشد. این سنگ به راحتی خش بر نمی دارد و در مقابل حرارت نیز مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. گرانیت را می توان یکی از بهترین انتخاب ها جهت سنگ فرش بیرونی مکان هایی که در معرض عبور و مرور زیاد می باشند دانست. همچنین می توان از آن در نمای بیرونی و سنگ فرش داخل ساختمان و پله ها نیز استفاده نمود. سنگ گرانیت دارای دو نوع طبیعی و رنگ شده می باشد که از انواع آن می توان به سنگ هایی با نام هلویی، نخودی و قرمز رنگ شده، بلک گالکسی، شانسی بلک، کارمن رد، بالتیک براون، میل رد، جوپارنا، مولتی کالر ولگابو، بیراسر قهوه ای، بیراسر سرسبز، سن پارادیسو، تن براون،سیلور پرل و غیره اشاره نمود.
از دیگر مزایای این سنگ می توان به مقاومت آن در برابر نفوذ آب و اثر ضربه اشاره نمود که این خود موجب شده تا این سنگ مورد کاربرد در محیط های صنعتی باشد. ظاهر گرانیت متشکل از کارهای انجام شده بر روی سطح نهایی آن است که ممکن است چکشی،کلنگی،تشیه ای و یا صیقلی باشد.البته این نکته نیز لازم به ذکر می باشد که حالت صیقلی بهترین نمای این سنگ می باشد که زیبایی رنگ و انعکاس کریستالی های آن را نمایش می دهد. پیشنهاد ما به شما استفاده از گرانیت صیقلی و سوخته در ساختمان کنار هم می باشد چراکه به علت تضاد، زیبایی جالبی را پدید می آورند.

معایب سنگ گرانیت
مبلغ بالای این سنگ از مزایای آن است چرا که هزینه استخراج، برش و صیقل آن بسیار گران می باشد. از دیگر معایب سنگ گرانیت می توان به ممنوعیت استفاده از آن در بیمارستان ها اشاره نمود. این سنگ خاصیت رادیواکتیو دارد که طبق تحقیقات اخیر با قرار گرفتن این سنگ در محیط های دارای تشعشعات x، گاما، میدان های مغناطیسی قوی، مواد شیمیایی قوی این سنگ از خود امواج رادیو اکتیو ساتع می نماید و این سنگ ها در این زمینه بسیار خطرناک می باشند.

 آدرس سایت سنگ24 : www.sange24.com
 
آدرس دفتر سنگ 24: 

تهران، خیابان بنی هاشم، بن بست تبری، پلاک 2، مجتمع اداری ارغوان، طبقه 2، واحد 15

تلفن: 22524253-021


آشنایی با سنگ تراورتن

نظر

سنگ تراورتن از ته نشین شدن بر اثر آب داغ و یا آب سرد در غارها به وجود می آید. این سنگ دارای کلسیم است و شامل استالاکتیت و استاگمتیت می باشد.


شکل ظاهری سنگ تراورتن

این سنگ در رنگ های زرد، قهوه ای، قرمز، لیمویی، خاکستری، سیاه و سفید تولید می گردد و هر از گاهی به صورت تصادفی شالدار و یا بدون شال می باشد. در ضمن این سنگ علاوه بر رنگ های متنوع و بافت نواری شکل حاصل از اثر حضور ترکیبات آهن، کلسیم و دیگر ناخالصی ها است.

خواص و کاربرد سنگ تراورتن
مقاومت بالا، زیبایی، صیقل پذیری عالی این سنگ باعث شده تا از این سنگ در نماهای ساختمانی استفاده شود. این سنگ عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی می باشد چرا که دارای حفرات است. لازم به ذکر است در هنگام برش می توان سنگ تراورتن را به دو شکل موج دار و بدون موج برش داد.در زمان نصب این سنگ سیمان در داخل حفره های آن نفوذ می نماید و این خود به سقوط نکردن سنگ کمک می نماید. از این سنگ در نمای داخلی و بیرونی استفاده می نمایند همچنین برای سنگ فرش کردن نیز می تواند گزینه مناسبی می باشد.کمتر می توان تراورتن کم رنگ دید چرا که رنگدانه های پراکنده اکسید آهن در متن این سنگ وجود دارد. لازم به ذکر است که رنگ های متنوع این سنگ برحسب رنگدانه های اکسید آهن در آن می باشد و ظاهر زیبای خود را مدیون اختلاف میزان اکسید آهن در لایه های خود می باشد.

معایب سنگ تراورتن
از معایب این سنگ می توان به عدم یکدستی رنگ و طرح آن اشاره نمود، از طرفی دیگر این سنگ سست و گلی است به طور مثال در صورت خیس بودن این سنگ و رسیدن به دمای انجماد فوری سنگ خورد خواهد شد به همین سبب در کارخانجات روی کوپ ها را می پوشانند.

 آدرس سایت سنگ24 : www.sange24.com
 
آدرس دفتر سنگ 24: 

تهران، خیابان بنی هاشم، بن بست تبری، پلاک 2، مجتمع اداری ارغوان، طبقه 2، واحد 15

ایمیل: info@sang24.com

تلفن: 22524253-021
09126147310